Happiness is the key to life

Hej
Tänkte alltså ta och skriva mitt första inlägg här på bloggen. Gillar egentligen inte sådanna här inlägg, men något inlägg måste ju vara det första. Lite snabbt om mig själv då. Jag heter alltså Ellen och blir 14 år om en vecka. Jag går i 8:an i en underbar klass och spelar fotboll i ett underbart lag! Jag började fota "seriöst" för ungefär 1 och ett halvt år sedan och för ett år sedan köpte jag min ögonsten nikon d3100. Bloggen har jag för att dela med mig av mina bilder och för att kunna utvecklas. Jag gillar även webbdesign, photoshop och sedan älskar jag inredning. Humor och ironi är väl jag i ett nötskal. Hoppas att ni tycker bloggen verkar kul och stannar kvar. Vi hörs, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0